2011. november 19., szombat

„Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt egy villamos.”



 'A becsület olyan mint a gyufa, csak egyszer lehet felhasználni ..


' Soha ne feküdj le mérgesen, inkább    maradj fent és tervezd meg a bosszút..'



‎' Mert van egy olyan ember MINDENKI életébe, aki egyszer eljön, és boldoggá tesz egy életen át. '






„Becsukhatod a szemed azok előtt a dolgok előtt, amiket nem akarsz látni; de a szívedet nem csukhatod be, hogy ne érezz.”



Lány: Miért vagy olyan ideges? Csak megöleltem..
Fiú: Mert egy pillanatra az egész életemet tarthatta a kezében..



'Cupido..Komolyan mondom..Még egyszer csak engem találsz el, feldugom a seggedbe az íjadat, kihúzom vele az agyadat.. A nyilaiddal kiheréllek és utána utadra engedlek.'



Tudod, miért a Shrek a legjobb tündérmese?
Mert sok mesében a hercegek és a hercegnők tökéletesek, de a Shrek megtanít minket arra, hogy a nem tökéletes embereknek is lehet saját Happy-Endjük. :) 


 „Walt Disney-t kirúgták az újságtól, azzal az indokkal, hogy nincs képzelete és eredeti ötletei. Abraham Lincoln nyolcszor veszített a választásokon, Einstein általános iskolában megbukott matematikából, Michael Jordan-t pedig kirúgták a sulis kosárcsapatból, mert nem játszott elég jól.. A kudarc nem vég, inkább -ha úgy állsz hozzá- a kezdete valaminek.”



‎"Lehet, hogy várnunk kell arra az emberre, aki nem csak tolerálja a dilijeinket, de szereti is azokat!"



„Egy lány felhívott:..gyere át nincs itthon senki (átmentem és télleg nem volt ott senki.)”


"Ma reggel arra ébredtem, hogy már nem alszom"



‎-Hallod, itt ti miből készítitek a szilvapálinkát?

-A szilvapálinkát?

-A szilvapálinkát!

-Banánból, bazdmeg!


 
”Húzd ki magad, mosolyogj, hadd törjék csak a fejüket, hogy mitől van olyan jó kedved.”


 
„Azért esünk el, hogy később talpra tudjunk állni.”


Érezd, hogy észre vettelek, hogy végre akarom, hogy akarj, és ne csak velem légy, de velem is maradj..


"Nem egyedülálló vagyok, hanem páratlan."


 ”Köztünk olyan a harc, mint a filmeken,
aztán nevetünk mindig a könnyeken.”



”Nem szabad viszonzás nélkül hagyni mások tetteit. Erre való a hála és a bosszú.”


”Amikor valóban szeretünk, mondják ránk az emberek, hogy ’Te el vagy varázsolva, öregem! Te megőrültél!’ - miközben egy tévedhetetlen hang lelkünk mélyéről azt mondja: ’Itt akarok maradni, mert mindig ide vágytam! Itt akarok élni, örökké!’ ”


”Mostanában minden olyan furán alakul, vajon a világ lett nyugodtabb, vagy csak én csinálom vadul.”



”Minden elmúlik hirtelen semmi nem az,
mint a filmeken.”


”A facebookon pár karakter, amit érzel smiley-val takard el.”


”Kacagj, bolond, bár festett arcodonkönny csorog…”



Nekem vannak barátaim, 
nem kell a tiéd.
Nekem van barátnőm,
nem kell a tiéd.
Nekünk van közös kocsmánk,
nem kell a tiéd.
Nekem van saját életem,
hát nem kell a tiéd.”



”Lennél-e a királynőm, és lehetnék-e királyod?”







”Megtaláltál mikor senki más nem keresett.”




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése