2011. november 22., kedd

Sziasztok.:) hoztam pár friss idézetet.: DD ha tetszik az oldal, kérlek oszd meg face-n!: ) köszi: Tündii

‎- ha szereted, engedd el...

- mondta egy puhapöcsű, a többi meg idézi...


Úgy gondolom, minden okkal történik. Az emberek változnak, ezért képes vagy megtanulni elengedni; a dolgok rossz irányba haladhatnak, ezért értékelni tudod, amikor jó felé mennek; elhiszed a hazugságokat, de egy idő után megtanulsz csak magadban bízni. És néha a jó dolgok szétesnek, hogy jobb dolgok születhessenek!


Milyen gerinctelenség az, amikor a 21. század technikai vívmányain keresztül vet véget valaki a kapcsolatának? Kegyetlenebb mint ha szemtől-szembe mondanánk ki a fájó szavakat...


Szeretlek, de NEM VAGYOK SZERELMES BELÉD!

az a mondat amivel bárkit beletudnak lökni abba a bizonyos szakadékba..


Ha felnövök 2 gyereket szeretnék! Először egy kisfiút majd egy kislányt. Mivel ha a kislányom szívét összetörik, a nagy fiam majd helyre rakja azt a szemetet.


A színészkedés a filmsztárok feladata... a dicsekvés a sikeres embereké... a beképzeltség a szupermodelleké... csak van néhány átlagember, aki azt hiszi, ő mindezek megtestesítője..


Kedves gyomor! Bocsánat a pillangókért. Az ő hibája. Esküszöm! :$




Az igaz barátság a szívedbe van írva, nem a facebook státuszodba. (:


Azt akarom, hogy nézzen a szemembe, és értsen meg; hogy döntse a fejét a homlokomnak, és súgja azt: "Soha nem mondtam le rólad."


A férfiak bizonyos témákról órákig képesek beszélni, a nőknek nem kell hozzá téma se. ;)


‎- amúgy milyen érzés tudni ?

- micsodát ?! 

- azt, hogy te vagy minden amire szükségem van !


Én azt várom, hogy eljön majd valaki, akinek úgy kellek majd, ahogy vagyok.. :)


Nem foglak keresni! Megvárom, még neked is annyira fontos leszek, mint te nekem.. Még akkor is ha tudom, hogy ez sohasem fog bekövetkezni..


Kislánykorodban azt gondolod, hogy minden az elképzeléseid szerint alakul majd, bármit elérhetsz és egy szép napon hozzámész álmaid hercegéhez.. persze ahogy telnek az évek egyre tapasztaltabb leszel és lassan rájössz, hogy az élet nem egészen olyan mint egy tündérmese de az ember egy ponton rádöbben, hogy rajta múlik megírja-e a saját tündérmeséjét!


Próbálok pozitívan gondolkodni: ha neki nem kellettem, kellek, majd másnak, aki talán sokkal jobb mint ő volt ! :)


Döntsd el, hogy mi a fontosabb: a büszkeséged és semmit nem kapni, vagy kockáztatni és talán mindent megnyerni.




Eddig nem tudtam mi akarok lenni ha felnövök, de már tudom.. az ÖVÉ!





Hagytad, hogy beléd essek, hagytad hogy nevessek veled. Azt hitted ez vicces, pedig ez eléggé rémes. Dobáltad a szívemet, elejtetted, és eltörted. De az a vicc, hogy én mégis szeretlek !


Tudtad, hogy régen olyan élőlények voltak, amelyeknek két fejük, négy kezük, és négy lábuk volt?! Boldogok voltak. Az égiek megirigyelték a boldogságukat és egy villámcsapással szétválasztották őket. azóta a párjukat keresik. :))



Ha mosolyogsz, Én mosolygok :D Ez egyenesen arányos. :$






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése