2011. december 4., vasárnap

Ha csak félig figyelsz rám, az még mindig jobb, mintha bárki más teljesen.


Én nem fogok senkinek sem jópofizni, mert az nem az én világom.! Ha emiatt ellöksz, sajnálom, de majd megérzed a hiányom.


Párbeszéd egy börtönben:
- Te miért ülsz?
- Találtam az utcán egy rendszámtáblát, és hazavittem.
- Egy rendszám miatt elítéltek?
- Igen, mert rá volt szerelve egy Opel.


Az ember akkor szeret valamit, ha elfogadja benne azt, amit nem szeret.


Olyan furcsa , ha az ember szerelmes, akkor egy pillantás, egy mozdulat, egy érintés csodával ér fel..


Az élet egy nagy társasjáték, ahol néha kiütnek. És akkor mi van?! Dobok egy hatost és folytatom tovább :D


Olyan kicsi vagyok, hogy a szívedbe férek, hadd maradjak benne ne dobj ki kérlek.




És egy nap minden tökéletes érzést kelt majd bennünk. Ez lesz az a nap, amitől kezdve nevetünk majd a káoszon, mosolygunk a könnyeinken át és nem feledjük, hogy minden okkal történik...


 
-Buta vagyok én, Karak?
-Nem vagy te buta, csak még keveset tudsz.


A nevetés olyan gyógyszer, melynek mellékhatása van: a hasfájás..(:


Te már nem emlékszel, én pedig már nem akarok. ~saját


Ezen a világon minden szent. Egyetlen homokszem is lehet híd a láthatatlanban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése