2011. december 28., szerda

Meghoztam a friss idézeteket, jó olvasgatást!:)

Az álom az egyetlen világ, ami a tiéd...


Nem vagyok köteles hasonlítani arra a képre, amit 
mások alakítottak ki rólam.;)


Meghalt az aranyhalam ,pedig már kezdte 
megszokni víz nélkül.:’D


Nem mindegy, hogy kétszínű vagy, vagy 
sokoldalú. ;)


A mai nap soha nem jön el újra. Éppen ezért 
használd ki minden pillanatát. ;)


‎~Szívünkbe láthatatlan papíron, olvashatatlan 
tintával kerülnek fel az örökké emlékezetes 
pillanatok. :]


~Csak azt lökhetik félre, aki magától amúgy is 
félrelépne!!


‎- mi van kiírva a rend mániás srác ajtajára? :) 
- ??:D 
- POR-NO!:DD


Elismerés - Igaziból nem "lájkban" mérik!


Úgy meglepődtem amikor megszülettem.. hogy 
szóhoz sem jutottam vagy másfél évig. :'D


 Azon tűnődtem,hogy Isten miért teremtett meg 
téged....aztán rájöttem,hogy ő is hibázhat. :D


 Last Friday night 


Kerüld a csokit...összemennek tőle a ruháid! 


Van aki táncol rá,van aki sír .. de a zene segít, 
hogy mindent kibírj .. :33


A szívem elé kiírtam hogy PASIKNAK BELÉPNI 
TILOS! Erre jött Ő és felmutatta a V.I.P 
kártyáját


A barátság olyan, mintha bevizeltél 
volna- mindenki-
látja, de csak te érzed igazán!


Ha az élet citrommal kínál, csinálj belőle 
limonádét!


Az élet egy angolkeringő, melyet eltáncolhatsz a sírig, 
s az életed csak attól függ, kivel táncolod végig.


" éljenek a férfiak, akik elnyertek, a lúzerek, akik elvesztettek és a mázlisták, akik még várnak rám "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése