2011. december 21., szerda

Sziasztok!!!
Kellemes ünnepeket MINDENKINEK!!
Ha még nincs meg a teljes karácsonyi hangulat, hallgassátok TNT-Fehér karácsony című dalát, és közben olvasgassatok a friss idézetek közül!
Még egyszer Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Puszi: Tündii






Az élet egy tündérmese, csak az író egy béna...:D 



Mosolyogj minden reggel ! Az emberek had gondolkozzanak 


mit csináltál előző este...;)


A probléma ott kezdődik mikor a szilvafáról a pálinka
jut eszedbe.:"D


 Nem kell szuperhősnek lenned ahhoz, hogy az én hősöm legyél.




Azt mondod, hogy nekem piszkos a fantáziám. De
akkor mégis; te hogy érted meg, amiket mondok?!




Vicces, ahogy a kisgyerekeket nézzük, és azon
gondolkozunk, vajon mennyire lesznek helyes fiúk,
vagy szép lányok 10 év múlva...:)


Két kamera megy a sivatagban. Az egyik
elesik.Mire a másik:
- felvegyelek? :D


Egyik haverom komp akart lenni de nem
komplett.:"D


 Csak mert ő ezt nem veszi észre, az még nem jelenti azt, hogy nem vagy gyönyörű.;)


ha szingli vagy : boldog párokat látsz 
ha van valakid : boldog szingliket látsz ~


Mond csííz,és mindjárt minden vidámabb
lesz!:)


A mikulástól én csak egy levelet kaptam: 'a virgácsaidat 

nem bírták a szarvasok, ezért a nevedre írattam egy 

erdőt.:DD



Baszhatod Chuck Norris-t, ha SpongyaBob hamburgert
süt a víz alatt...x'DD


~ msn beszélgetés : - hallod.. - aha. - akkor kib*szott
jó füled lehet.


' Tetszik, amikor mosolyogsz, de imádom,
amikor én
vagyok az oka.. ' :$


Rá írom egy téglára, hogy hiányzol, aztán. Arcon baszlak vele, hogy érezd mennyire fáj!

*Két szőke nő ül a számítógép előtt. Azt mondja az egyik:
- Te, zárd már be azt az ablakot!

- Miért, fázol?* -.-" xdd:DD

családi állapot:
egyedülálló

párkapcsolatban

I'M SEXY AND I KNOW IT

Kedves Jézuska.!♥
egész évbe jó voltam.. legtöbször.. najó.. néha - néha..

ááá!

inkább megveszem magamnak! ;$$



~nyeld le a sminked, hogy belül is szép legyél!

' Egy lány nevetése általában vidámabb , mint egy fiúé , de a fiúk könnyei sokkal komolyabbak , mint a lányoké.. '

Hogy is vannak angolul a hét napjai?
Monday.. Tuesday.. W... T... F... !? xd.

Az igazi férfiak a súlyzót emelgetik,nem pedig a hajvasalót!..;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése