2012. április 20., péntek

Igazából már nem bánom, hogy az élet így 
pofára ejtett. Rájöttem, hogy célja volt 
ezzel. Nem bírta nézni azt a fajta 
naivitást, ami belőlem áradt. Hittem az 
embereknek, mi több: megbíztam bennük. 
Hiszen mért ne tettem volna? Azt hittem 
mindenki jót akar a másiknak és szem 
előtt tartja az érzéseit. De nem. Az 
emberek kétszínűek és ott rúgnak a 
másikba ahol tudnak. Olyan pofont kapta 
az élettől, hogy biztosra vettem: ebből 
nem állok fel. Aztán teltek a napok, a 
hetek és összeragasztottam a szívem. 
Most egy kődarab dobog a mellkasomban 
szemernyi naivitás nélkül. Sikerült 
felállni a padlóról és erősebb lettem, 
mint valaha. Nem hiszek, és nem bízom az  
emberekben, de elindultam egy úton… Az 
úton ahol megtalálhatom az igazi 
önmagam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése