2011. december 17., szombat

A 2O12 -es év jobb lesz, mint a 2O11 -es... Azt 
mondják, a vége haláli... :D


‎-Vettem egy uj hallókészuléket 
-És mennyiért? 
-Holnap fél4-re.:D


Az alvás a drogom,az ágy a dílerem,az 
ébresztőórám a rendőrség..:D


Oviba.: ~ Nem akarok aludni .. 
Suliba.: ~ Ha felkeltesz meghalsz.!


fiú: apuuu... öltözhetek idén sírnak a 
farsangon.? 
apa: tavaly lány voltál fiam.? 
fiú: igen... miért..? 
apa: fiam... bolond aki sír egy lány után. x'ddd


 "Az igazi férfi, ha belenyal a puncs fagyiba, a mazsolák 
felnyögnek..."


Míg te facebook-on böködsz, az igazi hódolóim kavicsokkal 
dobálják az ablakom.


Sajnálattal üzenem a rosszakaróimnak, hogy boldog 
vagyok.


-Szóval, vége a bálnak..? 
-Igen, de otthagytam egy üvegcipőt és egy 
névjegykártyát, hátha túl hülye a hercegem.


Mivel udvarol a néma srác? 
-??? 
- Raffaeloval...mert az többet mond minden 
szónál!


- ismered az "én se" viccet? :D 
- nem 
- én se :'DDDD


Kedves Jézuska.! 
Azt szeretném kérni Karácsonyra , hogy aki ezt 
olvassa legyen mindig boldog!


' Édes a bosszú , de nem hízlal.. ' ;D


A szerelem olyan dal, amit csak duettben jo énekelni.. 


2020-ban:
-Anya nem bírok elaludni! :(
-Énekeljek neked valami szép dalt, amit annak idején hallgattunk?:)
-Igeeen *-*
-I'm Sexy And I Know It.. xd.


A ribancokat könnyű meg kapni,de az igazi nőkért 
küzdeni kell.. ' ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése