2011. december 15., csütörtök

Legnehezebb abban, hogy elsétáljak tőled az, 
hogy tudom..te nem fogsz utánnam futni..


Fiú .: ~ Apa Te hogy adtad az én nevem . ?
Apa .: ~ Háát fiam ragoztam a bort ..
Fiú .: ~ Nem értem ..
Apa .: ~ Én bor .
~ Te bor .
~ Ő bor .

~ Mi bor .
~ TIBOR . :'DDDDDDDDDD


Ne vesztegesd az idődet olyanra, aki nem tart téged 
érdemesnek arra, hogy veled töltse ... !


Leszáll az éj, jön egy manó, apró, pici, álmot hozó. Bebújik melléd az ágyba, és a füledbe súgja: Jó Éjt Te Drága!:$:))


Nem akarok az egész életed lenni..csak a 
kedvenc részed! (:


~ Mikor sírok és te odajössz hozzám és megkérded,hogy mi a baj én csak annyit 
válaszolok,hogy semmi csak egyedül akarok lenni, de valójában arra várok ,hogy 
átölelj és a fülembe súgd ,hogy sosem hagysz egyedül ~ :)


Ne a netes, hanem az igaz barátaidra legyél 
büszke!


~ Miért vigyorog a kerti törpe ? 
???
- Mert csiklandozza a seggét egy füszál : DD


Fiú: -Meg akarlak csókolni december 31-én 23:59-kor 2percre. *-*
Lány: -Miért.? (:
Fiú: -Mert ez egy tökéletes vége és tökéletes kezdete lenne az évnek.! :$


~ Káromkodás .. 
Mire jó az baszd meg.?! :DD


' A szüleim megtanítottak járni és beszélni.. mostmeg azt akarják hogy üljek és kussoljak . ' :'D


'A megbeszélés helyett , a kibeszélés lett a divat.. ' 


Mosolyogj ! Hisz a smile is ezt teszi, pedig se keze, se lába .. ' ( :


Lány: hol terem az alma.?
Fiú: almafán.
Lány: hol terem a körte.?
Fiú: körtefán.
Lány: hol terem a baszpo.?
Fiú: baszpofán.
Lány: te mondtad...;P


' Csak a hülyék agresszívek.. Elhiszed, vagy kiverjem a fogadat.? ' ;D


fiú - csinálj egy c-t a kezeddel . !
lány - oké *c-t csinál*
fiú - *mosolyog és ő is egy c-t csinál a bal kezével, majd odateszi a lány kezéhez*
lány - egy szív . ?
fiú - nem. a gyomrom. és üres, csinálj nekem egy szendvicset . !


Ha elhagysz, veled mehetek?


'-Ne háborogj, nem vagy te tenger! ;DD


Két bagooly ül a fán..*
Megszólal az egyik: huu
Erre a másik: Anyádat ijesztgesd! :'DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése