2012. február 1., szerda

~ nevettek rajtam , mert más vagyok, én nevetek rajtatok mert mind egyformák vagytok ! :)


A csinos nőt, a humor teszi gyönyörűvé.


Ha nem próbálod, sosem tudod meg, mi lett volna, ha…


Mindenki az emberiséget akarja megváltoztatni, önmagát viszont senki sem. 


Merj nagyon álmodni, akkor sikerülni fog!


Csak azokban bízz, akiknek kudarc esetén, legalább annyi vesztenivalójuk van mint neked.


"A nőket a szerelem nemcsak érdekessé teszi, hanem meg is szépíti. A nő akkor szép igazán, ha boldog, és akkor boldog, ha érzi, hogy szeretik."


 „Olyan vagy nekem, mint szívnek a dobbanás. Nélkülözhetetlen.”

 „Ha kapsz egy esélyt, ragadd meg és hagyd, hogy ez talán megváltoztassa az életed. Senki nem mondta, hogy ez könnyű lesz, de annyit ígérhetek, hogy megéri.”


A harag olyan dolgokra kényszerít, amellyel saját magadnak ártasz.


A nőknek egy férfit kell megismerniük, hogy ismerjék az összeset. Egy férfi ismerheti az összes nőt, és mégis igazán egyet sem.


Álmok~ mindenki elrejti a sajátját.


Igaz barátság az a kötelék, aminek megszűnése tragédia mindkét fél számára.


A szüleim megtanítottak járni és beszélni.
most meg azt akarják, hogy üljek és
kussoljak... -.- :D


Egy pár kapcsolat, olyan mint a Tom & Jerry.
Idegesítik egymást, bántják egymást, kergetik egymást, irritálják egymást.
Lényegtelen hányszor harcolnak egymás ellen, mert ...
Nem tudnak élni egymás nélkül. :)♥


Ha egy lány elmondja neked a gondjaid, az nem azt jelenti, hogy, nyafogós, hanem azt, hogy bízik benned.


KI A BARÁT?
aki több mint más...
aki figyel rád...
aki törődik veled...
aki kedvel, szeret...
aki hibáidat javítani próbálja...
aki megért, elfogad...
aki megbocsát...
akiben feltétel nélkül megbízhatsz...
aki csak jót akar neked...
aki nem féltékeny rád...
aki segít...
aki meghallgat...
aki veled nevet, örül...
aki veled sír, szomorkodik...
aki védi az ügyedet...
aki kiáll érted és melletted...
aki nem tagad meg és le...
aki nyíltan felvállal...
aki megkérdez mi van veled...
aki nem felejti el mit ígért neked...
aki, nem tud mindig veled lenni, de ugyan úgy változás nélkül bízik benned ! ♥


Mosolyogni nem azt jelenti, hogy minden rendben van,azt jelenti hogy leszarod a gondokat...


A legkönnyebb dolog az életben szeretni valakit,a legnehezebb találni valakit, aki viszont szeret!


Nem szabad félned a kudarctól, játszd végig a játékot! :) ♥


"Nincs annál rosszabb, mikor azt érzed, hogy nem voltál elég jó annak, aki neked az egész világot jelentette..."


Fiú: Gyere üss meg!
Lány: bocs nem, állatvédő vagyok...:’D


Lány mondja a fiúnak:
-Te karcsi, levennéd a melltartóm?
-persze!
-Te karcsi, levennéd a bugyim?
-persze.
-Te karcsi, ha még egyszer meglátom, hogy az én fehérneműimet hordod, felrúglak!


Új füzet : szépen írok,ez a füzetem nagyon szép lesz ^^ 1 hét és már csúnyán írok.:D


Spongyabob: nincs barátnője, nincs villája, csak 1 ruhája, van és egy barátja, aki sík hülye. ÉS MÉGIS BOLDOG .. !


Puskázás~ Csak a tanárok hívják így. A diákok szemében ez csapatmunka.


Senki sem támogatja az álmaidat, jobb, ha Te egyedül valósítod meg azokat.


Nem tudom, lesz-e valaki, aki majd azt mondja nekem: szeretlek! Valaki, aki bebizonyítja, hogy csak én kellek .. :/


~ Mosolyogj, hiszen 60 másodperc amit bosszankodással töltesz valójában egy perc boldogság, amit sohasem kaphatsz vissza! :)


Nem ír..nem hív..nem keres..és a szíved szakad meg,de nem tárcsázol,mert büszkeséged félted a szíved helyett..


~ Mosolyogj reggelente - az emberek eltűnődnek majd azon,hogy mit csináltál előző este.. :p


~ A saját életemet én írom, de sajnos tollal, így nem tudom kiradírozni a hibáimat ..


Minden amit hallunk, vélemény, nem tény. És minden amit látunk, nézőpont, nem a valóság.


Az igazi, aki álmában is átölel, aki puszit nyom a válladra, az arcodra, aki azért felkel, hogy téged betakarjon, aki mellett reggel felébredsz, hozzád bújik és elmondja, hogy reggel ezerszer szebb vagy, mint bármikor, és úgy érzed csodásan aludtál és nem akarsz kibújni mellőle ♥


Egy nő szépsége nem a ruhákban, amiket hord, nem az alakjában vagy a frizurájában rejlik. A nő szépségét a szemében találod, mert a szem bejárat a szívhez, ahol a szeretet lakozik.


Egy várat építettem magam köré.. Egy mosollyal leromboltad..:/


Talán az egyik legjobb érzés: Tudni, hogy valaki azért boldog mert te vagy neki !:)


Mindig az akar előbb békülni, akiben nagyobb a szeretet. : )


HIÁNYZOL~ mondanám, ha látnám, hogy én is neked.. 


Néha, mikor azt mondom: "jól vagyok", azt akarom, hogy valaki nézzen a szemembe és mondja azt: "mi a baj?"


Ha egy lány annyira hülye, hogy miután összetöröd a szívét még azután is szeret, biztos lehetsz benne, hogy ő az igazi !


Nem szeretem azokat az embereket, akik egy hibám miatt elítélik a teljes életemet ..


A Nescafé olyan, mint a kisbaba, könnyű megcsinálni, és egész éjjel ébren tart!


Csak hagytam, hogy elárasszanak a könnyeim, hogy újra egyedül, hiányérzettel és fájdalommal aludhassak el, és az álmaim főszereplője újra az a fiú legyen, aki örökre megbabonázott..


A távollét szerelmesek közt úgy hat, mint a szél a tűzre: a kis szerelmet eloltja, a nagyot tűzvésszé növeli.


Amikor valaki tényleg szeret Téged, nem kell kimondania. Mindig megfogod tudni abból, ahogyan bánik veled. : )


Engem nem kötelező szeretni .. Csak annyit kérek, hamár utálsz azt szépen csendben csináld, mert nem vagyok kíváncsi rá... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése