2012. február 4., szombat


Azokon a napokon, amikor éppen csak összefutottunk, mindig erősebb voltam, mint a többi átlagos napon. Azokon a napokon, amikor rám mosolyogtál, úgy éreztem nincs lehetetlen. Azokon a napokon, amikor beszélgettünk is, táncoltam a tükör előtt, énekeltem a zuhany alatt, nevettem a testvérem faviccein, és ezerszer meghallgattam a dalt, amit te mutattál. Azokon a napokon amikor hozzám értél, bolondot csináltam magamból ismeretlenek előtt, elmondtam az embereknek mennyire szeretem őket, és nevettem míg a könnyem ki csordult. Azokon a napokon.. csak miattad: tényleg önmagam voltam.


Soha ne nézz vissza ha nem tudsz nevetni..
Soha ne nézz előre ha nem tudsz álmodni !! :)
 


"Sokszor nem az a legfontosabb, hogy mit tudsz, hanem az, hogy kellő pillanatban mi jut az eszedbe."



Ha szeretsz valakit, tiszta szívből, akkor sohasem felejted el. Nem számít mi történt, mennyi idő telt el, szeretni fogod. Úgy érzed túlléptél, hogy többé már nincs rá szükséged, a szívedben mégis úgy őrzöd az emlékét, mint életed tavasza. S egyszer, ha szembejön veled, rád mosolyog, s életedről kérdez, csak annyit tudnál felelni: hiányos... Mert este, mikor lefekszel, párnádra hajtod fejed, elindul a kisfilm, peregnek az emlékek és a könnycseppek. Mindig is szeretni fogod, történjen bármi...



Miért van az, hogy akárhányszor lecsukom a szemem, téged látlak magam előtt? Miért van, hogy egész álló nap, csak te jársz az eszembe, és nem tudok másra gondolni? Miért van az, hogy ha a szívemre rakom a kezem, úgy érzem a TE neved dobogja és senki másét?



Mióta az eszemet tudom, tudom, hogy a szív és az ész a legnagyobb ellenfelek.


"Sok olyan ember van, akivel az ember le tudja élni az életét,de csak egy van,aki nélkül nem."


Mikor beleszeretsz nem gondolsz arra, hogy csalódást okozhat. akkor csak rá tudsz gondolni, nem érdekel a matek példa, a fizikai kísérlet. ilyenkor az irodalom órai szerelmes versek a szépek. azt hiszed, hogy a ti szerelmetekről írták. pedig nem. a költő élte át és nem ugyanaz a sorsotok. vannak hasonlóságok, de minden szerelem más. (...) aztán a boldogságnak kezd vége lenni. a vers sem olyan, mint régen. semmi nem olyan, mint régen. egyszer csak egyedül maradsz és sírsz.


Minden napodat úgy kell élned, mintha az utolsó lenne, mert egyszer igazad lesz!



Sose felejts el mosolyogni. Még akkor sem, amikor szomorú vagy. Lehet, hogy valaki beleszeret a mosolyodba. : )


Ha becsapsz, szégyelld magad; ha másodszor is becsapsz, szégyellem magam.
 
Egy kapcsolat bizalom nélkül olyan, mint egy autó üzemanyag nélkül, benne maradhatsz, de nem jutsz el sehová...
 
A kihívás abban rejlik, hogy meg kell maradnod önmagadnak egy olyan világban, amely minden erejével azon van, hogy a többiekhez hasonlóvá tegyen.



Ha a mai napot nem mosollyal kezdted, kezdj el gyakorolni holnapra ! :)


Nyújtsd mindig a legtöbbet! Ne elégedj meg azzal, ami vagy! Próbálj meg az lenni, ami lehetnél!


Ahhoz, hogy boldogok legyünk, a boldog gondolatokra kell koncentrálnunk. : )


Az élet egy színpad, ahol játszani kell.. s ha könnyes a szemed, akkor is nevetni kell.


te és én..szép szavak..de az, hogy 'mi'..csodálatos.!♥


" El kell engedned a múltad, hogy lehessen jövőd. "


te vagy a rosszfiú én pedig a jólány és együtt mivagyunk a tökéletes pár ♥



Lehet, hogy ma látod utoljára azokat, akiket szeretsz .... ezért ne várj tovább, tedd meg ma, mert ha sosem jön el a holnap, sajnálni fogod azt a napot, amikor nem jutott időd egy mosolyra, egy ölelésre, egy csókra, és amikor túlságosan elfoglalt voltál ahhoz, hogy teljesíts egy utolsó kérést.


'Semmi sem ápolja úgy a szépséget, mint a boldogság..(:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése